سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 919529
۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کلاس درس

حوزه/ مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) شهرستان اسدآباد گفت: نه تنها ظرفیت موجود در کلاس‌ها به حداقل رسیده، بلکه در همه کلاس‌ها نیز رعایت کامل پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی به صورت دقیق صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام محمد مشتاقی، مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) شهرستان اسدآباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، به تشریح اقدامات این مدرسه در شرایط موجود پرداخت و اظهار داشت: تمامی دستورالعمل‌های لازم الاجرا برای مقابله با این ویروس منحوس در مدرسه به صورت روزانه در حال انجام است.

وی افزود: تب سنجی روزانه طلاب، الزام استفاده از ماسک در محیط مدرسه و ضدعفونی روزانه و مستمر سطوح مختلف مدرسه از جمله اقداماتی است که در مدرسه صاحب الزمان(عج) با نظرات معاونین انجام می‌شود.

مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) شهرستان اسدآباد، با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما برای ایجاد آسودگی طلاب و خانواده‌های آن‌ها است، عنوان کرد: نه تنها ظرفیت موجود در کلاس‌ها به حداقل رسیده، بلکه در همه کلاس‌ها نیز رعایت کامل پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی به صورت دقیق صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در اواخر سال گذشته، مطرح کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورتی که با شرایط قرمز مواجه شویم با استفاده از تجربیات سال گذشته، کمترین آسیب را طلاب در حوزه آموزش ببینند.

حجت الاسلام مشتاقی با بیان اینکه طلاب در شرایط فعلی آرامش خود را حفظ کنند، گفت: در صورتی که طلاب در دوران تحصیلی آرامش نداشته باشند، قطعا توانایی پرداختن به وظیفه اصلی خود که همان کسب علم است را نخواهند داشت.

مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه پشتکار و تلاش در کنار حفظ روحیه و آرامش، کلید موفقیت طلاب است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه در شرایط فعلی برخی از کلاس‌های اخلاق برگزار نمی‌شود، اما نباید طلاب از این مهم غافل باشند و در حد توان خود و به صورت اندک هم که شده، باید از مطالب آموزشی و اخلاقی استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha